norlenmotocross

Stockholmscrossen på Väsby

Kategori: Allmänt

Stockholmscrossen i helgen gick på ett soligt Väsby. Verkligen kanon väder hela dagen och det fläktade lite skönt så det blev inte för varmt när man körde!!! Träningen gick bra även kvalet, där var jag femma i starten och körde upp mig och vann.
Valde först på grinden men fick en ganska dålig start och var väl i väg som tolva ungefär. Det dammade och var soligt så sikten blev lite dålig därför valde jag att ta det lite lugnt i början tills fältet hade dragits ut lite. När sikten blev bättre ökade jag på och började jaga ikapp täten. Gick i mål som tvåa tätt efter vinnaren.
Är nöjd med dagen, körningen kändes bra och cykeln fungerade som den skulle.

Nu när det varit några dagar extra ledigt från jobbet har jag, Jenny och William passat på att fixa lite på huset!

//Mackelito

Kommentarer


Kommentera inlägget här: