norlenmotocross

Heat 2

Kategori:

Heat 2

Var topp 10 ut i starten men fastnade bakom en förare! När ja kom om honom fick ja in ett bra flyt!

Kämpade på och tog 2 st förare mot slutet! Blev 4 in i mål och totalt en 4:e plats för dagen!

Är nöjd med min insatts under helgen. Mitt liv ser väldigt annorlunda ut om man jämför med ca 5-10 år sedan då jag kunde lägga all min tid och energi på träning och kuska runt i europa! Idag har jag jobb, barn och hus och förutsättningarna är inte detsamma som då! Trotts det tycker jag ändå att jag lyckas få ut det jag vill av min träning! idag sker den mest hemma och på närliggande banor! Jag känner att jag fortfarande har vad som krävs för att vara med och slåss på toppen och sålänge jag tycker d är kul kommer jag fortsätta köra!

Syns nästa helg
#211

Kommentarer

  • Hellman säger:

    Jävligt bra kört Mackan😃
    Jag har inte ditt nr längre....... Så ring mig på
    0706418150

    2013-05-12 | 20:19:56

Kommentera inlägget här: