norlenmotocross

Saxtorp 18-19 maj 2913

Kategori:

Har haft problem med internetuppkoppling under helgen därför har det inte blivit några uppdateringar!

Om lördagen bjöd på solsken var vädret lite tråkigare idag! Men det hör ju crossen till!
Träningen kändes ok, banan börjar bli lite sönder körd redan bara!

1:a heatet och jag får en dålig start, grinden faller inte som den ska och jag kommet ut sent! Kör upp mig hyfsat ändå och har ett väldigt bra flyt! Blir lite trött på slutet dock och slutar på en 6:e plats!

2:a heatet och jag är superladdad att göra ett bättre heat nu! Känner dock redan när jag kör ut till start att kopplingen inte fungerar som den ska! Kommer knappt av grinden när starten går och svänger av under första varvet! Tråkigt att cykel går sönder, men det är sånt som kan hända och händer alla då och då!

Ligger 6:a totalt nu!

Tack till teamet och speciellt Ulf för fantastisk mat under helgen!

#211

Kommentarer


Kommentera inlägget här: