norlenmotocross

Drar till skåne

Kategori: Allmänt

Helgen 5-6 december åker jag ner till skåne för att träffa teamet och köra lite hoj. Med mig ner tar jag sambon o sonen. Vi åker ner på fredagen efter jobbet, kommer fram ganska sent så det blir direkt i säng. På lördagen skall det köras lite, har inte kört Honda på bra många år så det ska bli spännande. På kvällen drar vi ut o äter en bit. Och åker hemmåt på söndag förmiddag. Vi har en bit att åka från Uppsala så hoppas bara William (min son) uppskattar den långa bilresan :)

För övrigt händer det inte jätte mycket för tillfället, jobbar och tränar på som vanligt. Har kännt mig förkyld ett tag men nu är det bättre. Ska ta med mig en cykel hem sen så jag kan börja köra igen. Har inte åkt hoj sen jag sålde min suzuki för några veckor sedan.

Veckorna rullar på och snart är det jul och direkt efter nyår går flyttlasset. Vår lägenhet blev för liten sen vi fick william och nu har vi köpt hus. Ska bli bra med ett eget garage! Lite mer utrymme för alla i familjen.

MVH Marcus

Kommentarer


Kommentera inlägget här: