norlenmotocross

US Capital Racing

Kategori: Allmänt

Klicka för att förstoraNu är det klart att jag kommer köra nästa år för US Capital Racing.
Kör en Honda 450 i MX1 klassen. Jag vill passa på att tacka alla mina sponsorer, vänner och suportrar för 2009 och hoppas ni kommer
följa mig även nästa år och heja fram mig till ytterligare pallplatser.

Skall snart åka ner till skåne där teamet är stationerat, vi ska testköra
nya Hondan och bekanta oss med varandra.
Ser fram emot 2010 och ett bra sammarbete med US Capital.

MVH Marcus Norlen

Kommentarer

  • Skåningarna säger:

    Gött Mackan!!

    Alla här ner tycker det skall bli skitkul att du ingår i US Capital. Vi kommer att heja på dig

    2009-11-16 | 22:57:41
  • Markus säger:

    Kanon! lycka till!

    2009-11-17 | 07:36:03

Kommentera inlägget här: